7 Şubat 2019 Perşembe

Hangisini Tercih Edersin ? - Mim


Merhabalar,
Blog arkadaşlarım bu aralar sık sık mim paylaşımları yapıyor. Bir çok mim var, fakat ben özellikle "Hangisini Tercih Edersin ?" miminden davetler aldım :)
Bu mimi ilk olarak blog arkadaşımız RehiTu başlattı. Bir çok arkadaşımız bu mimi bloğlarında uyguladılar . Beni  de Kalemdilegelince ve Patlayanbalonlarr  adlı blogger arkadaşlarım özellikle mimlediler. Kendilerine çok teşekkür ediyorum...

Mimi yazmaya başlamadan önce belirtmeliyim ki, kendime hedefler koydum ve zamanım çok hızlı geçiyor. Bloğuma pek zaman ayıramıyorum. Yazı paylaşma sıklığım ve bloggerda geçirdiğim zamanı azalttım. Bloğuma uzun süreli aralar vermek istemiyorum, yeni sayılırım zaten. Bu nedenle bir-iki hafta aralıklarla düzenli olarak blogları gezip, paylaşımlarımı yapmaya karar verdim.
Eee hazırlanmam gereken bir sınav (umarım hazırlanırım) ve alanımla ilgili kendimi geliştirmek için bol zamana ihtiyacım var.  Ayrıca burayı da çok sevdim, hiç gidesim yok  :)

Bu konuya değindiğime göre hızlı bir şekilde mimi cevaplayalım...


Hangisini tercih edersin ? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi mi ? Neden ? 

Ne talihsiz bir soru oldu bu... İnanır mısınız ikisine karşı da fobim var  :) fakat seçmek zorunda kalsaydım, su altında nefes almak derdim. Çünkü şelale ve ırmak kenarında yürürken bile bazen başım dönüyor. Yüzme bilmiyorum, hatta korkuyorum. Yeterince sebebim var :)

Hangisini tercih edersin ? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı ?  Neden ? 

Hayvanları severim fakat evcil olarak pek değil :) Gerçi son zamanlarda evcil köpek sevgim kat kat artmış olsa da... Bu nedenle hayvanlar doğada kalsın, kitaplar diyelim. Kitaplar insanın can damarıdır...

Hangisini tercih edersin ? Büyük ellere sahip olmayı mı yoksa büyük ayaklar mı ? Neden ?

İnsan vücudu kadar muazzam bir sistem daha yok. Tek bir damarımızın konumu bile bütün sistemi etkiliyor. Her iki seçenekte zorluk getireceği için bu soruyu hiç biri  olacak cevapladım :)

Hangisini tercih edersin ? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi ? Neden ? 

Kahve güzel fakat mideme dokunuyor :) bir ömür istesem de içemem. Çay diyelim.

Hangisini tercih edersin ? Pilav üstü kurumu yoksa köfte patates mi ? Neden 

Çok zor bir soru, pek etcil değilim daha doğrusu yiyemiyorum. Vitamin almak için zorla yemeye çalışıyorum ama köfte severim :) Off, neyse pilav üstü kuru olsun. Geleneksel yemeğimiz.

Hangisini tercih edersin ? Sınırsız döner mi? yoksa sınırsız kokoreç mi ? Neden ? 

Döner diyorum. Kokoreç yemedim, yiyebileceğimi de hayal edemiyorum. Kokusu bile yetiyor ama keşke yiyebilseydim :)

Hangisini tercih edersin ? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi ? ( Ölüm tarihini ve şeklini değiştiremiyorsun) Neden ?

Bence ikisini de bilmemek en hayırlısı :) düşünüp psikolojimi bozabilirim. İlla ki seçmek zorunda olacaksam, nasıl öleceğim olabilirdi belkiii... Fakat cevabım, hiç birini bilmek istemiyorum :)

Hangisini tercih edersin ? 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte yaşamayı mı ? Neden ?

Geçmişi öğrendikçe hep keşke yaşasaydım, görseydim. Nasıl olurdu ? gibi sorularım oluyor. Fakat az çok bildiğim bir  geçmiş var, bilmediğim de bir gelecek. İyi de olabilir çok kötü de, bu belirsizliği çözmek için gelecek derdim :)

Hangisini tercih edersin ? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçak bileti mi  yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi ? Neden ?

Uluslararası bir bilet fena olmazdı, onu tercih ederdim. Yurt içinde ulaşım artık daha kolay ve yakın sayılır. Günümüz şartlarında uluslararası yolculuk daha sıkıntılı oluyor. Fırsat varken değerlendirmek isterdim.

Hangisini tercih edersin ? Daha çok dinlemeyi mi daha çok konuşmayı mı ? Neden?

Genelde dinlemeyi severim. Fakat bu biraz duruma göre değişebilir. Karşımda benden bilgili olan konularda konuşanları dinlemeyi, benim bilgili olduğum konularda konuşmayı tercih etmek en makulü olur :)

Kimler bu mimi yaptı tam bilmiyorum fakat bazı arkadaşları mimliyorum :

Nuroviç
Gamzeceseyleer
Dertlidostum
Elmaspiriltilar
Gunesebakarken
Bilgikırıntıları
Her Telden
Blogcusultan
Aylak Editor
Sansbocegi
Küçük Dünya
Bartutu
İstiridyeavcisi

Yapmak isteyen mimlenen veya mimlenmeyen tüm blogger arkadaşlarımızın yazılarını bekleriz...