28 Aralık 2018 Cuma

Blog Oyunu Anketinde Blogger Puanlayalım...

Resim:Alıntıdır.

Merhaba, hatırlarsanız daha önceki paylaşım da oyun konusunu ele almıştım. Oyun oynamanın aslında çok önemli  katkıları olduğunu tartıştık. Dilerseniz yazıma buradan ulaşabilirsiniz. Yazımın sonunda da blog ortamında oyun oynanabilir! diyerek bir oyun açmıştım.Dört günlük bir süre geçti. Daha fazla bekletmek istemedim arası çok uzamaması için.. Blog arkadaşlarımdan yazımı görenler yorumda bulundu ve oyuna katılanlar oldu... Yorumlarını ve görüşlerini bildiren arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Oyuna katılan arkadaşlarım da beni ayrıca mutlu ettiler :) Netice de oyun dediğin daha somut olur, katılımcısı bol olur. Fakat blogumun yeni olması ve izleyici kitlemin henüz çok başlarda olması sebebiyle büyük bir oyun olmayacağını düşünmüştüm ama içimden geldi ya !  İlla ki oynamalıyım ben bu oyunu :)  Bu yüzden dedim ki: Bir kişi bile olsa ben bu oyunu oynayacağım...

Neyse ki sandığımdan daha kalabalık olduk, 5 kişiyizz :))

Şimdi ki görevimiz ise katılan arkadaşlarımızın tanımlamalarını oylamak olacak. En yüksek puanı alan blogger arkadaşımızı diğer dört arkadaşımız bir paylaşım yaparak değerlendireceğiz. Takip için önereceğiz. Tabii ki ev sahibi olarak ilk paylaşımı ben yapacağım ve diğer arkadaşlarımızda en çok puan alan blog arkadaşımızı öğrenmiş olacak.
Katılım sayısı çok olsaydı puanlama değil, oylama sistemi yapmayı düşünmüştüm fakat beş kişiyi kolayca puanla değerlendirebiliriz.

Bu oylamaya herkes katılabilir, hatta puan verirseniz istediklerinize çok mutlu olurum :)

  • Aşağıda ismi bulunan ve kendini tek kelimeyle ifade eden arkadaşlarımızdan birisine (eğer isterseniz birden fazla veya hepsine puan verebilirsiniz) bir-on  (1-10) arasında puan verelim.
  1. İbrahim = İdealist İbrahim, olarak kendini tanımladı. Bloguna ulaşabilirsiniz.
  2. Recep Hilmi = Rahat (adam)  Recep Hilmi, olarak kendini tanımladı.Bloguna ulaşabilirsiniz.
  3. Engin = Erdemli Engin, olarak kendini tanımladı.Bloguna ulaşabilirsiniz.
  4. Arda = Aylak Arda,olarak kendini tanımladı. Bloguna ulaşabilirsiniz.
  5. Aylin = Azimli Aylin, olarak kendini tanımladı. Şuan blogumdasınız.
NOT: Puan verme durumu en az 5 en fazla 15 kişi olursa bitmiş sayılabilecek. Bu sayının sağlanması yayının görüntülenme durumuna göre değişkenlik gösterebilir. Bu nedenle 30.12.2018 saat 18:00 tarihine kadar puan verme süresi serbest olacak.
Bu tarihten önce 15 kişi oy kullanmış olursa, şart sağlanmış olacağı için puan verme durumu bu tarihten önce de bitebilir. Sınırımız 15 kişidir :) 15'den yukarısı puanlamaya dahil edilmeyecektir.

İlk puanlama ev sahibi olarak benden gelecek yorum kısmında, başlangıç olacağı için herkese (kendim hariç) eşit puan vererek başlatacağım :) Fakat oyuna katılan kişiler, kendisi dışındaki 4 arkadaşimiza puanlama yapmak zorundadır. Adil bir puanlama olması için katılımcı arkadaşlarımızın puanlarına kendisini dahil etmemesi daha anlamlı olur . Şimdiden katılım sağlayan arkadaşlarıma ve yorumla puanlayan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum... Yorumlarınızı bekliyorum.