28 Aralık 2018 Cuma

Mim- 2019 Hedeflerim ve Hayallerim


Merhaba 2018'in son günlerinde blog dünyasıyla tanıştım. Burada yeni olmama rağmen çok değerli blogger arkadaşlar edindim ve edinmeye devam ediyorum. Neden daha önce buralara uğramadım ki ! pişmanlığıyla da tanışmaya başladım diyebiliriz... Hiçte sevmem pişmanlık kelimesini :) o halde bakış açımı değiştirip, iyi ki geldim diyorum. Sanki burası başka bir Dünya. Binlerce farklı renk, farklı fikir ve düşünce var. En güzel kısmı burada insanlar şekillere değil, fikirlere önem veriyor. Ulu önderimiz M.Kemal ATATÜRK"ün dediği gibi "Fikirler Ölmez". Bu sözü ayrıca seviyorum. İnsanların fikirlerine önem verirsek kazanacağız. Blog ortamının neden bu kadar sevildiğini tecrübe etmek, benim açımdan bu senenin en güzel kazanımı oldu diyebilirim. 

Peki gelelim asıl konumuza, şuan ilk mim yazımı yazıyorum. Beni davet ettiği için İbrahim beye teşekkür ediyorum. Kendisi de farklı bir blogger arkadaşın davetiyle 2019 yılından beklentilerini, hayallerini yazmış. Yazısını okumak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. 

Benim 2019'da ki hedeflerim veya hayallerim :
  • Öncelikle bitmek bilmeyen bir enerji hayal ediyorum. Hayatımda durağan geçen, sanki kısır bir döngüye girmişim hissine 2018 ile veda ederek, sağlıklı, dinamik ve enerjik bir yıl hayal ediyorum.
  • Her mezun öğretmen gibi beni ayakta tutacak ideallerime, yuvama yani eğitim ortamına dönmek ve öğretmen olarak tecrübelerime yenilerini eklemek istiyorum.Fakat hayat zaten bir eğitim değil mi? İşte bu yüzden çok öğrenmek istiyorum. Kendimi yüzeysel bilgilerden sıyırıp daha derin, daha anlamlı bir noktada bulmak. Bulunduğum noktadan birilerine farklı değerler katmayı hedefliyorum. Çünkü beni mutlu edecek en temel inancım bu...Kendime yeni şeyler katma kısmı 2019'un ana hedefi diyebilirim.
  • En önemlisi insan olduğumuzu hatırlayan ve insana yakışır davranan bir toplum diliyorum.
  • İyiliğin arttığı, bencilliğin olmadığı, haklının hakkını aldığı, sözde değil özde olan iyilikleri hayal ediyorum.
Bütün bu hayallerime karşı düşündüğüm gibi merhameti, aklı, vicdanı temiz insanların çoğunlukta olamadığı bir yıl olursa, asla kendimden ve mücadelemden ödün vermemeyi hedefliyorum :) İyi olandan pes etmek, kötü olanı tercih etmektir. Hayat bize beklediğimizden daha güzel günler de getirebilir, kötü günler de bu yüzden en zor zamanlarda bile inancımızı, merhametimizi kaybetmediğimiz bir yıl hayal ediyorum :)

Şimdi sıra davet kısmında fakat bende tam olarak kimlerin davet edildiğini bilmeden davetimi göndereceğim.

İnciden Notlar

Yaşam Defterim

Bilgi Kırıntıları

Bu güzel mim için sizlerinde yazılarını bekleriz :) 

Herkese Musmutluu Yıllar...